Reklamacje i zwroty

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Jeśli masz wątpliwość, czy zakupiony przez Ciebie produkt nadaje się do użycia, skontaktuj się z nami. Reklamować możesz również uszkodzenie przesyłki, przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi. W StreetKingZ gwarantujemy szybkie załatwienie każdej sprawy.

 

Chcesz zwrócić zakupiony online produkt? Nie ma problemu!

Masz pełne prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz.

 

Najczęściej zadawane pytania:

  • Jak wygląda oryginalnie zapakowana paczka?
    Oryginalnie zapakowana paczka jest zawsze oklejona taśmą z naszym logo.
  • Kiedy mogę zwrócić lub wymienić towar?
    Masz prawo zwrócić lub wymienić produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będzie nam miło, jeśli to zrobisz.
  • Czy mogę zwrócić używany produkt?
    Niestety w tym przypadku produkt nie podlega zwrotowi ponieważ nie jest możliwa jego dalsza odsprzedaż.
  • Co jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań i nie był używany, ale został rozpakowany i jego opakowanie jest uszkodzone?
    W takim przypadku możemy zaproponować wymianę produktu na inny z naszego sklepu, a w zależności od uszkodzenia opakowania ustalimy jego wartość.
  • Kiedy mogę reklamować towar?
    Masz prawo reklamować towar gdy ma wady ujawnione podczas odbioru lub użytkowania.
  • Jak przebiega proces reklamacji?
    Proces reklamacji zaczyna się w momencie zgłoszenia jej poprzez poinformowanie nas drogą telefoniczną lub e-mail o problemie z towarem. Przed kontaktem prosimy o przygotowanie numeru zamówienia co ułatwi nam zweryfikowanie problemu.
    W następnym etapie reklamacja na podstawie przekazanych nam informacji jest poddana ekspertyzie i niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) podejmujemy decyzję, o której Cię poinformujemy.
    W zależności od niej wymienimy produkt, wyślemy nowy, zaproponujemy jego odbiór, zwrócimy zapłatę lub zaproponujemy rekompensatę.
  • Jak zwrócić produkt?
    Zgłoś nam chęć zwrotu telefoniczne dzwoniąc na (22) 609 15 45 lub napisz na info@scooterkingz.com.pl i przygotuj numer zamówienia. Możesz też od razu zwrócić produkt przygotowując protokół zwrotu (kliknij tutaj aby pobrać nasz protokół) oraz dowód zakupu i odesłać go do nas na adres naszej firmy. Zwrot pieniędzy otrzymasz niezwłocznie (nie później niż 14 dni od odebrania przez nas towaru).
  • W jaki sposób oraz w jakim czasie jest dokonywany przez Państwa zwrot gotówki za zwrócony Państwu towar?
    Na zwrot mamy 14 dni od terminu dostarczenia do nas paczki i potwierdzeniu przez naszych pracowników, że wszystko się zgadza ze zwróconym produktem. Sam zwrot gotówki jest dokonywany na wskazane przez Państwa w protokole zwrotu konto bankowe.
  • Co zrobić gdy przesyłka jest już uszkodzona w momencie odbioru?
    Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W razie braków lub uszkodzeń produktów należy spisać protokół szkody – odpowiedni formularz posiada Kurier.
    Kurier ma obowiązek pozostania w miejscu doręczenia przesyłki do momentu zweryfikowania jej zawartości przez odbiorcę. Protokół szkody może zostać spisany w ciągu dwóch dni od momentu doręczenia – Kurier ma obowiązek pojawić się w miejscu doręczenia na prośbę odbiorcy.
    Jeśli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym.
  • Czy ponoszę jakieś koszty zgłaszając reklamację?
    Nie, jeśli reklamacja jest zgodna ze stanem produktu. W przypadku uszkodzenia go nie z winy producenta lub dostawy produkt jest odsyłany do klienta z kosztem za dostawę 20 zł.
  • Skąd wziąć protokół reklamacyjny lub zwrotu produktu?
    Protokół możesz pobrać klikając tutaj.
  • Czy mogę dostarczyć zwrot/reklamację osobiście pod adresem firmy?
    Nie ma takiej możliwości. Zwroty bądź reklamacje prosimy odsyłać na adres wskazany w protokole dostępnym powyżej.
  • Na jaki adres mam wysłać paczkę ze zwrotem bądź reklamacją?
    Prosimy przesłać paczkę na adres: StreetKingZ, ul. Warszawska 164 lok. 226, 
05-082 Latchorzew.
  • Czym lepiej odesłać paczkę – kurierem czy pocztą?
    Paczki wysłane kurierem szybciej będą dostarczone do nas, a ich doręczenie jest pewniejsze i dlatego polecamy odesłanie paczki kurierem tak samo jak my wysyłamy paczki do klientów.

 

Masz więcej pytań? Zadzwoń do nas pod numer ( 22 ) 609 15 45 lub napisz na info@scooterkingz.com.pl




Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce Prywatności.
OK, nie pokazuj tej informacji