Koszt, etapy realizacji i czas dostawy zamówienia

Koszt dostawy

  • darmowa wysyłka wszystkich zamówień detalicznych powyżej 400 zł,
  • opłatę za zamówienie można dokonać poprzez płatności internetowe oraz płatność za pobraniem (przy kurierze),
  • w przypadku zamówień poniżej 400 zł koszt dostawy jest doliczany automatycznie na podstawie tabeli poniżej,
  • koszt przesyłki poza granicę Polski, ale na terenie Unii Europejskiej jest stały i wynosi 60 zł przy wpłacie na konto,
  • nie ma możliwości zamówienia paczki poza granicę Polski z opcją płatności za pobraniem,
  • w przypadku zamówień zawierających akumulator jest zawsze doliczana kwota depozytowa 30 zł, a poza granicą naszego kraju 90 zł.

 

Suma zamówienia Koszt wysyłki kurierskiej
Wpłata na konto Płatność za pobraniem
do 99,99 zł 15 zł 20 zł
100 – 199,99 zł 10 zł 15 zł
200 – 399,99 zł 0 zł 10 zł
od 400 zł 0 zł 0 zł

 



Czas dostawy

Gwarantujemy wysyłkę w 24 godziny (w dni robocze) od złożenia zamówienia za pobraniem lub zaksięgowania wpłaty za zamówienie gdy asortyment dostępny jest w naszym magazynie stacjonarnym – przy każdym takim produkcie widnieje informacja z opisem: „Ten towar możemy wysłać do Ciebie jeszcze dzisiaj!”.
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD na terenie całej Polski – czas dostawy to maksymalnie 48 godzin (w dni robocze) od wysłania zamówienia. W przypadku zamówień wysyłanych poza granicę Polski, ale na terenie krajów Unii Europejskiej czas dostaw jest dłuższy o około 1-2 dni robocze.
W przypadku produktów, które są dostępne na naszych magazynach centralnych czas realizacji zamówienia może być dłuższy i trwać do 3-5 dni roboczych.

Zamówienia z formą płatności za pobraniem złożone do godziny 12:00 oraz zamówienia, za które wpłaty zaksięgujemy do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia (dni robocze) – dotyczy produktów dostępnych na naszym magazynie stacjonarnym. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizujemy kolejnego dnia roboczego.

Przesyłki wysyłamy pięć dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, tylko w dni robocze).
W momencie wysłania paczki z naszego magazynu na podany przy zamówieniu adres e-mail nasz system wysyła automatycznie potwierdzenie wysyłki wraz z numerem do śledzenia jej w celu łatwiejszego kontrolowania gdzie aktualnie się znajduje. Dodatkowo w czasie składania zamówienia jest możliwość wybrania powiadomień SMS o zmianach etapów jego realizacji.

Na końcu potwierdzenia składanego zamówienia w naszym sklepie online klient zawsze powiadamiany jest o czasie jego realizacji. Przykładowe powiadomienie: W koszyku znajduje się produkt, który jest na naszym magazynie centralnym. Planowany czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze.

Czas realizacji zamówienia to czas od momentu potwierdzenia zamówienia ( status W trakcie realizacji ) do momentu wysłania go przez nas ( status Wysłane ), czyli odbioru paczki przez firmę kurierską DPD.


Zawsze po złożeniu zamówienia nasz system podaje czas jego realizacji.

 



Oznaczenia dostępności

W naszym sklepie online korzystamy z 3 różnych oznaczeń dostępności produktów i prezentują się one następująco:

  1. Dostępny

    Produkt dostępny jest w naszym magazynie stacjonarnym lub w jednym z naszych centralnych magazynów w Europie. Zamówienie z tym produktem jest realizowane w czasie nie dłuższym jak 5 dni robocze.

  2. Na specjalne zamówienie

    Produkt dostępny jest w innym magazynie niż nasze lub czeka na wznowienie produkcji i czas realizacji jego dostawy może być dłuższy. W tym przypadku, po złożeniu zamówienia obsługa naszego sklepu kontroluje termin i możliwość realizacji zamówienia oraz w razie problemów skontaktuje się w celu podania szczegółowych informacji o jego realizacji.

  3. Niedostępny

    Produkt aktualnie jest niedostępny u producenta i nie mamy możliwości jego zamówienia. W tym przypadku można zapisać się do naszego powiadomienia, dzięki któremu dostaniesz informacje gdy produkt ponownie będzie dostępny.

     

    Nie ma możliwości odbioru osobistego złożonego zamówienia w naszym sklepie online.

 



Oznaczenia statusów przy zamówieniu

W naszym sklepie korzystamy z kilku różnych statusów zamówienia, które zmieniają się w trakcie naszej pracy nad nim i wyglądają następująco:

  1. Przyjęcie zamówienia

    • Przyjęte – Zamówienie właśnie zostało przez nasz system przyjęte – status pojawia się zaraz po dokonaniu zamówienia.
    • Przyjęte, czekamy na wpłatę – Opis identyczny jak powyżej, z taką różnicą, że jest to zamówienie z wybraną opcją płatności – przedpłata. Bez wpłaty nasz system nie podejmie dalszej realizacji zamówienia.
  2. Realizacja zamówienia ( w tym momencie nie można już dokonywać zmian w zamówieniu )

    • W trakcie realizacji – Zamówienie właśnie zostało przyjęte do realizacji przez nasz system i czeka na interakcję naszego pracownika.
    • Wstrzymane – Zamówienie zostało wstrzymane ponieważ np.: brakuje danych, są niezgodne lub klient nie odpowiada na nasz kontakt telefoniczny lub e-mail.
    • Opłacone – Nasz system przyjął wpłatę za zamówienie.
  3. Zamówienie zrealizowane

    • Wysłane – Zamówienie zostało już spakowane i odebrane przez naszego kuriera.
    • Wysłane częściowo – Status odpowiedni jak powyżej, ale zamówienie zostało wysłane niekompletne (zawsze jest takowa adnotacja w paczce).
  4. Inne dodatkowe statusy

    • Anulowane – Zamówienie zostało anulowane przez klienta.
    • Nieodebrane – Zamówienie zostało nieodebrane przez klienta.
    • Zwrócone – Zamówienie zostało zwrócone przez klienta.
    • Reklamowane – Zamówienie zostało reklamowane przez klienta.


W przypadku otrzymania statusu Wstrzymane prosimy o możliwie szybki kontakt z obsługą sklepu.




Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy w naszej Polityce Prywatności.
OK, nie pokazuj tej informacji